Ułatwienia dostępu
Standard organizacyjny teleporady udzielanej w ramach POZ
Centrum Medyczne Vadimed sp. z o.o., ul. Fiołkowa 6, Kolorowe 21.
1. Teleporada udzielana jest w formie rozmowy telefonicznej
Przy rezerwacji pacjent otrzymuje informację o dniu i godzinie kiedy lekarz zadzwoni. Rezerwacja teleporady jest możliwa na jeden z trzech sposobów:
2. Lekarz POZ dzwoni na numer telefonu pacjenta zapisany w karcie pacjenta w systemie informatycznym przychodni
3. W razie braku odpowiedzi lekarz podejmuje jeszcze dwukrotną próbę dodzwonienia się w odstępie pięciominutowym. Przy braku odbioru teleporada zostaje anulowana
4. Jeżeli pacjent zgłasza chęć odbycia wizyty bezpośrednio w gabinecie lekarza, pracownik recepcji kontaktuje niezwłocznie lekarza POZ i po wyrażeniu przez niego zgody powiadamia pacjenta o terminie wizyty lub też umożliwia bezpośrednią rozmowę telefoniczną z lekarzem w celu ustalenia terminu takiej wizyty.
5. Szczegółowa informacja o e-receptach znajduje się na stronie na stronie internetowej https://www.vadimed.com.pl/ w zakładce DLA PACJENTA/E-RECEPTA, E-recepty może pacjent otrzymać:
6. E-skierowania i e-zlecenia na wyroby medyczne otrzymuje pacjent:
7. Szczegółowa instrukcja założenia Internetowego Konta Pacjenta, złożenia e-deklaracji wyboru czy realizacji e-recept:
8. Informacje dotyczące warunków i zasad realizacji Konsultacji Telefonicznej znajdują się na stronie internetowej CM Vadimed oraz są widoczne w każdym oddziale placówki. Ponadto, na życzenie Pacjenta, może on uzyskać je telefonicznie.